Összes oldalmegjelenítés

Hogy rakjam fel a maradék kb. 10 fejit?

2009. november 6., péntek

Happy Begining - 10.fejezet

Sziasztok! Sajnálom, hogy kicsit késett. És sajnálom, hogy elég rövid lett, de ha hosszabb lenne nem tudnám befejezni ilyen résznél:D*csak kicsit vagyok gonosz*:) Na de mindegy. Szal sajnálom, és jó olvasását. Puszi: Toti

10.fejezet

(Nessie szemszöge)

-Hát, kicsim, tudnod kell, én melletted állok, és Alice is. Meg szerintem Jasper, és Emmett is. De Apád nagyon dühös. És akkor Rosalie-ról már ne is beszéljünk. – mondta Anyu.

Most már szinte teljesen biztos voltam abban, hogy ma elmegyek az erdőbe.

-Tudom. Ezért nem akarok ma haza menni. – mondtam szomorkásan.

Tényleg nem akartam ma haza menni. Sokkal inkább az erdőben lenni, és csak futni. Érezni, ahogy a szél belekap a hajamba… És talán találkozni Jacob-bal.

Ez a tény, hogy akár találkozhatok Jacob-bal, rögtön jó kedvre derített.

-Ezt meg hogy érted? – kérdezte most meg Anyu.

-Nem szeretnék ma haza menni, tudom, hogy ezzel csak rosszabbítok a helyzetemen, de inkább elmennék az erdőbe. – válaszoltam anyunak.

-Megértelek. – mondta együttérzéssel a hangjában.

-Tényleg? – kérdeztem meg tőle.

-Igen. – válaszolta. – Teljesen megértelek. És épp ezért fogok majd szólni Apádéknak, hogy elmentél az erdőbe vadászni.

-Köszönöm. – mondtam Anyunak, hálával a hangomban.

-Nagyon szívesen. – mosolygott most rám Anyu, és a következő másodpercben becsengettek, és belépett a terembe a tanár.

Az óra nagyon lassan telt. Olyan anyagot vettünk, amit én már réges-régen megtanultam. Mikor kicsengettek, Anyuval elindultunk a kocsihoz. Szerencsére odajutottunk, a nélkül, hogy bárki is megállított volna.

A többiek már ott álltak a kocsinál, és Rosalie dühödt tekintettel nézett rám. Mielőtt odaértünk volna a kocsihoz, elbúcsúztam Anyától, és megköszöntem, hogy segít nekem. Aztán elszaladtam az erdőbe. A többiek döbbent tekintettel nézték. Apu utánam is akart jönni, de Anyu megállította, mondván:

-Majd otthon elmagyarázom.

Csak rohantam az erdőben. Futottam, futottam, és futottam. Semmi más nem érdekelt. Vagyis… talán, hogy találkozzak Jacob-bal. Szeretném újra látni, egyszerűen nem értem, de érzem, hogy legszívesebben most is vele lennék. Percek múlva megálltam egy fánál, leültem a tövében, és egyszerűen csak ültem, és gondolkoztam. Azt hiszem el is aludtam pár perce, mert arra ébredtem föl, hogy Jacob ébresztget.

Mikor feleszméltem a nyakába ugrottam. Bár először még furcsállta, de végül visszaölelt.

-Jacob! – sikoltottam fel. – Úgy örülök neked.

Olyan jó volt őt ölelni. Olyan forró volt a teste, olyan nyugtató. Jobb volt, mint amikor Alex ölelt meg.

-Én is Renesmee…

-Nessie! – vágtam a szavába. – Hívj csak Nessie-nek.

-Rendben. Szóval én is örülök, hogy végre látlak téged. De meg kell kérdeznem tőled valamit.

-Csak nyugodtan. – mondtam neki határozottan.

-Szóval, gondolom észrevetted, hogy rájöttem, te félvér vagy. Azonban utána néztem, de egyetlen Capp család se él a közelben. Szóval légy szíves mond meg az igazi neved.

-Rendben. De előbb tudnod kell, hogy azért nem mondtam el az igazi nevem, mert mikor először megláttalak, annyira megfogtál. Mármint belsőleg. És ezért nem mondtam el, hogy az igazi nevem… szóval az igazi nevem…

-Igen? – kérdezte kíváncsian.

-Az igazi nevem Renesmee Carlie… Cullen. – mondtam kis szünet után.

-Cu…Cullen? – kérdezi rémülten.

-Igen. – mondom lehajtott fejjel.

-Akkor te megszegted a szerződést??? – kérdezte magas hangon.

-Sajnálom. Kérlek ne mond el a törzsednek. Kérlek. – mondtam, majd felkeltem, és szorosan megöleltem.

Kis idő után lenyugodott, és visszaölelt.

-Persze, hogy nem mondom el. Sajnálom, hogy üvöltöztem veled, nem a te hibád. Csak először kicsit dühös voltam rád, hogy hazudtál. – mondta bűntudatosan.

-Semmi gond. Megértelek. Nem is hibáztatlak. Tényleg.

-Nem a te hibád. De azért szeretném megkérdezni, hogy mi fogott meg bennem? – kérdezte meg tőlem érdeklődve.

-Hát, nem is tudom. Olyan meleg a szemed, és olyan izmos vagy, és… - halkítottam le a hangom, és hajtottam le a fejem. – Azt hiszem, tetszel nekem… - vallottam be neki.

-Tényleg? – kérdezte meglepetten.

-Igen. – suttogtam.

-Ennek örülök. – mondta mosolyogva.

Ezen meglepődtem. Felnéztem szemeibe, és tényleg örült neki.

-Mi? Ezt meg hogy érted? – kérdeztem értetlenkedve.

-Úgy, hogy nekem is tetszel. – vallotta be most ő is.

Alig hittem el. Alig hittem el, hogy én is tetszek neki. ÉN!!! Pedig félvér vagyok. Tulajdonképpen az ellenségem. Mármint nekem nem, mert engem nem érdekel mi is ő valójában. De a családomnak az! Sajnos.

-Jacob, már csak egy kérdést. – mondtam neki.

-Rendben. Had halljam. – mondta vigyorogva.

-Mit mondjunk a családunknak erről az egészről???...


Nos, hát ilyen lett. Remélem mindenkinek nagyon tetszik.... Lécci írjatok komikat. Köszi: Toti




14 megjegyzés:

  1. Jajj, ez olyan jó lett, toti!
    Várom a kövi részt!
    Még azt szeretném megkérdezni, h hogyan raktad fel a képeket? Nekem is van blogom és nem igazán sikerül... lécci írd le e-mailben!lécci, léccci
    Cím: werdora@hotmail.com
    Előre is köszönöm!
    És tényleg jó lett ez a rész!

    Pussz: Wedó

    VálaszTörlés
  2. Jajjj ,de gonosz vagy...
    Hogy lehet ilyen résznél abba hagyni?!:O
    Ilyenkor nagyon nem szertlek...:D:)
    De amúgy nagyon jó lett és az előbb az olvasó szólt belőlem...:D
    Én is így írnék, mivel így sokkal izgatottan várom én is az új rész.
    Imádom Jacobot!!Különösen örülök ennek a nessie-jacob dolognak...
    Köszönöm és kitaróan várom a következőt!!:):P

    Puszi Lukci

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    Örülök, hogy tetszett. Természetesen küldök neked e-mail-t. Amint ezzel végeztem már írom is.
    Puszi: Toti

    VálaszTörlés
  4. Szija Lukci!
    Nagyon örülök, hogy neked is tetszett.
    És annak is örülök, hogy csak akkor nem szeretsz, amikor ilyen résznél hagyom abba:D
    Jah, és igen: Gonosz vagyok.xd
    Na puszi: Toti

    VálaszTörlés
  5. szia!
    nagyon szuper lett :D
    várom a folytit
    pussz

    VálaszTörlés
  6. Szija!
    Nagyon örülök neki, hogy tetszett.xd
    Puszi: Toti

    VálaszTörlés
  7. Szija!
    jó lett ez a feji is, csak egy kicsit sajnálom Alex-et:) igaz nagyon örülök mert én team Jacob-os vagyok:P
    Puszi, Lana♥

    VálaszTörlés
  8. Szija!
    Örülök, hogy tetszett. Egyépként Alex-et sem kell sajnálni, mert ő meg majd valaki mással fog összejönni.:D
    Na Puszi: Toti

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Most láttam, hogy az előző fejezethez mit írtál. És majd felveszlek msn-re csak most bekrepált :S:D
    Szerintem alex dorotyval jön össze. Az olyan... ideális pár lenne. Mivel ezen a képen Doroty gyönyörű. És hát azért Alex se rossz pasi:D:D
    De ez csak ugye egy tipp:D:D

    Puszi Lukci

    VálaszTörlés
  10. Szija!
    Nyugodtan vegyél fel, és megnyugtatlak, nekem s bekrepált.:(
    Arról, ogy Alex végül kivel is jön össze, nem mondok semmit.:D Majd később megtudjátok:D
    Na Puszi: Toti

    VálaszTörlés
  11. Jujj...
    Már alig várom az újat!!!
    Már nagyon nem birok magammal:D:D:D
    Óránként nézem az oldalad:D:D
    Siess vele!!!
    Köszi...

    Puszi Lukci

    VálaszTörlés
  12. Szija!
    Próbálom, próbálom, és örülök, hogy ennyiszer feljössz.xd Tényleg sietek. Amint tudom, felrakom.

    VálaszTörlés
  13. Ha nem zavar ,akkor addig is kérdezgettek egy párat:D

    Ha zavar, ne olvasd tovább!!!:D:D:D


    Ha nem...:D:D:D
    ---->>
    Honnan van ihleted? Mikor szoktál írni? Láttam hogy 13 éves vagy? Nagyon jól írsz!:) Én 14 vagyok és én nem lennék képes ilyet írni:D
    Nekem szerintem a legnagyobb probléma az, hogy nincs ihletem.
    Egyszer elkezdtem egy kis novellát és hát nem lett valami jó...:)
    Szóval én nagyon tisztelem azokat akik így tudnak írni:)

    És bocsi ,hogy ilyen hülyeségekkel fárasztalak:S:D
    Köszönöm!

    Puszi Lukci

    VálaszTörlés
  14. Szija Lukci!
    Nyugodtan kérdezgethetsz.:D
    Írni akkor szoktam, mikor nem msn-ezek, vagy myvip-ezel.xd És igen, még csak 13 vagyok. Vagyis 12. November 20.-án leszek 13.:D (L)New Moon(L)
    Hát, hogy ihletem honnan van?...Nem is tudom...Nagyjából megvan a történet lényege, szal tudom, merre kell "vinnem" a történetet. Azon kívül a sulis szereplők(akik majd még lesznek újak) a valódi életem-ből vannak. Mármint minden egyes szereplő az osztályomba jár.xd
    És ezen kívül, egyszerűen csak azt akarom, hogy romantikus legyen, és izgalmas.
    Nos, hát ennyi. Nyugodtan kérdezhetsz még.
    Puszi: Toti

    u.i.: pont most akartam felrakni az új fejit. Szal ha vársz még egy kicsit, már fent is lesz.:D

    VálaszTörlés