Összes oldalmegjelenítés

Hogy rakjam fel a maradék kb. 10 fejit?

2009. október 30., péntek

Jackson Rathbone!!!

Sziasztok! Nemrég láttam a Kegyenc fegyenc című filmet az HBO-n, és egyrészt nekem nagyon tetszett, másrészt szerepel benne Jackson Rathbone azaz Jasper Hale. Az elején még hosszú, sötétbarna haja van, de végén már rövidebb és fel van zselézve. Írtó jól néz ki. De tényleg. Én ajánlom mindenkinek, aki tudja, nézze meg a filmet. Legalább csak a végét!!! Sajnos nem találtam olyan képet, amin Jackson-nak rövid haja lenne, de aki megnézi a filmet, biztos totál elájul. Én eddig nem tartottam olyan jó pasinak, de most.... nagyon jól néz ki. Tényleg érdemes megnézni. Ezen az oldalon megnézhetitek azt a video-t aminek a végén látható Jackson rövid hajjal:http://www.mommo.hu/media/Kegyenc_fegyenc_--_5 Aki megnézi, annak jó szórakozást. Puszi: Toti

5 megjegyzés:

  1. Ohhh!!
    Imádjuk eggyütt Jacksont!!(L) (L) (L) (L)
    Olyan jól néz ki a végén!!
    Örülök, hogy ezzel nem csak én vagyok így!
    Puss xxx

    VálaszTörlés
  2. Igen!
    Én csak most láttam, de amint mmegláttam a végén...uh. Irtózatos. Szeressük ám Jackson-t.(L)(L)(L)<3
    Pussz: Toti

    VálaszTörlés
  3. megnéztem a videót:D nagyon cukiii^^ csak kár, hogy olyan keveset látni belőle:( de azért angyon jóóóó:))))))

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, de akkor is. Nagyon cuki^^<3(L)

    VálaszTörlés
  5. én láttam a filmet! Nagy kedvenc:) sokat gondolkoztam azon, hogy tényleg ő e:P

    VálaszTörlés