Összes oldalmegjelenítés

Hogy rakjam fel a maradék kb. 10 fejit?

2010. június 8., kedd

VÉGE!

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, de abbahagyom. Ismétlem: ABBAHAGYOM!!! Őszintén restellem, de nem kapok komikat. Ez még önmagában nem is lenne gond, de az az érzésem ilyenkor, hogy rosszul írtam. Hogy uncsi a feji, vagy rosszul fogalmaztam, vagy nem írtam le elég részletesen vagy bármi. Egyszerűen ilyenkor elszomorítotok. Tényleg nagyon sajnálom, pláne aki hűségesen írt komikat, de nekem ez nem megy. Szerintem folytatom az írást, csak nem rakom fel az internetre. DE még nem biztos. Lehet, hogy mégis olvashatjátok a világhálón, de ehhez elég sok biztatás kellenne. Sajnos elég bizonytalan típús vok.... Még egyszer sajnálom Toti

10 megjegyzés:

  1. neee...nekem soha nem veszi be a komikat:S:S:S:S:
    olyan jóóóó
    (L)L)L)

    VálaszTörlés
  2. Ezt meg hogy érted? Miért nem veszi be? Pedig msot arra van állítva, hogy be lehessen...

    VálaszTörlés
  3. úgy hogy szoktam írni máshova is és mindig kiírja h rendszerhiba...meg h próbálkozozn később...de már tönn helyen is ezt csinálta...és annyira meguntam a próbálkozást h már nagyon régóta nem is írtam... amikor meg megláttam h abba akarod hagyni inkább megpróbáltam még1x!! de sikerült és léccike ne hagyd abba mert annyira ügyes vagy:S:S:S

    VálaszTörlés
  4. én csak nem rég találtam rá a történetedre és nagyon megszeretem kérlek kérlek kérlek ne hagyd abba az írát igérem mindig írok véleményt csak légyszi ne hagyd abba


    kélek kélek kérlek légyszi légyszi légyszi


    alice pötöm labda

    :D:D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. kééérlek ne hagyd abba nekem nagyon tetszik az írásod és csatlakoznék tiffany-hoz mert velem is mindig eljátsza és csak harmadjára vagy negyedjére sikerül a hsz és ez elég idegesítő tud lenni :S na de mindegy ezt csak azért írtam le hoy megvédjem :P szóval lécci lécci lécci NE HAGYD ABBA!!!! Puszi Szandi

    UI.:most sem engedett be elsóre miért is engedett volna

    VálaszTörlés
  6. Szia. Most kattintottam a történeted linkjére, és nem olvastam semmit, az első bejegyzés kivételével...
    Aki a kicsit nem becsüli...
    Van egy lány. ő ír egy történetet, hébe-hóba kap néhány kommentet, de két ember van aki, mindig ír neki. Pedig jól ír. És ez a lány egyszer azt mondta nekem, hogy igen, egy kicsit zavarja, hogy nem kap sok kommentet, de őt boldoggá teszi az írás. És boldoggá teszi, hogy van két ember aki rendszeresen ír neki. És azt mondta még, hogy ha már egyetlen ember szereti a történetét, akkor már megérte megírnia.
    Tényleg van egy pár hűséges kommenetlőd? Ha igen akkor örülj neki és ne fenyegesd őket, hogy befejezed. Nem fair velük szemben.
    Bizonytalan típus. Miben vagy bizonytalan és miért? És miért kezdtél el történet írni?
    Mi akartál vele?
    Na mindegy is. Ennyit akartam kb.
    Ingrid

    VálaszTörlés
  7. Szija. Igen, igazad van, van aki tényleg rendseresen ír, és épp ezért nem mondtam biztosan , hogy abbahagyom. És nem fenyegetőzni próbáltam. Nem csak ezért akartam abbahagyni, egyszerűen nincs ichletem, és most épp a könyvem megírására próbálok koncentrálni, amit nemsokára be kéne fejeznem, hogy kiadják.
    Elég szar mostanság az életem, sok a problémám.
    Azért kezdtem el írni, mert szeretek. Bár csak egy történetemet lehet olvasni az interneten, többet is írok.
    Úgy kezdtem el írni, hogy a legeslegeslegjobb barátnőm, Nessie is ír vagyis inkább csak írt egy fanfiction-t, és az övét rendszeresen olvastam, egyszer támadt egy ötletem, és leírtam az első fejezetet, ő pedig elolvasta, és felrakta. CSinált nekem egy blogot, pedig féltem, hogy jó-e. De felrakta, és sokaknak tetszett. Ezért kezdtem el. Azzal kezdtem, és most már ott tartok hogy könyvet írok, mert lehetséges hogy nem sokára kiadják.
    Egy egyszerű 13 éves tini vagyok, tini problémákkal, fiúk, barátok, népszerűség, hasonlók. De ezen kívül sokkal komolyabb gondjaim is vannak. Rossz a térdem, és akár meg is műthetik, ami nagy valószínűséggel tolószékbe juttat, a szivem sincs a toppon, és a fejem szinte állandóan fáj. Mindentől. Most nem panaszkodom, örülök, hogy élek, vannak barátaim, és a blogomat illetve az olvasóimat is imádom.
    Csak ennyit akartam. És részben igazad van, de én nem fenyegtőzni akartam.
    Toti

    VálaszTörlés
  8. Durva lesz!
    De akkor miért nem ezt írtad?
    Na mindegy is=) Engem várnak a spanyolok=)
    Sok sikert, remélem az ihlettündérek feléd járnak majd és azt is, hogy nem lesz semmi komolyabb bajod=)
    Puszi

    VálaszTörlés
  9. neee . légyszíves ne . annyiira jó a történeted . egyszerűen imádom . (LLLLL)szerintem fantasztikus *.* :) imádom,imádom,imádom . kérlek ne hagyd abba . :(

    VálaszTörlés